صفحه اصلی / جهان / شکنجه و ادرار کردن بر روی عربها توسط پیکارجویان کرد در سوریه + فیلم

شکنجه و ادرار کردن بر روی عربها توسط پیکارجویان کرد در سوریه + فیلم

یکی از پیکارجویان کُرد عضو گروه «یگان‌های مدافع خلق»، در شهر منبج سوریه، پس از شکنجه دو مرد و یک زن عرب، بر روی آنها ادرار کرد.

به گزارش خبرگزاری الجزیزه، این فایل ویدیویی از موبایل یکی از اعضای یگان‌های مدافع خلق کُردنیروهای دموکراتیک سوریه، لو رفته و از اطراف شهر منبج گرفته شده است.

در این فایل یکی از این پیکارجویان کُرد دو جوان و یک زن عرب دست بسته را از خودرو بیرون می‌کشد و آن‌ها را مورد شکنجه قرار می‌دهد. این فرد که صورت خود را پوشانده، حجاب زن همراه دو مرد جوان را از سرش برمی‌دارد و آنها را مورد توهین و شکنجه قرار می‌دهد.

دلیل شکنجه کردن این شهروندان عرب، امتناع از سربازی اجباری عنوان شده است.

این اولین باری نیست که «یگان‌های مدافع خلق» کُرد ساکنان عرب شمال شرقی سوریه را مورد شکنجه قرار می‌دهند. برخی این رفتارها را تلاش برنامه‌ریزی شده کُردها برای پاکسازی قومی مناطق شمال شرق سوریه از وجود اعراب می‌دانند.

این تنها نمونه ای از جنایت های«یگان‌های مدافع خلق کُرد» یا همان ی.پ.گ است. این گروه شاخه سوری گروه تروریستی پ.ک.ک است که بسیاری سعی دارند آنان را به عنوان «کبوتران صلح» معرفی کنند.

این گروه با اشغال سرزمین های اعراب و تورکمن ها در شمال سوریه، صدها هزار نفر از آنان را خانه و کاشانه‌شان بیرون کرده اند.

منبع: گوناز ی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *