صفحه اصلی / ایران / پیش‌بینی ۴ ماه گذشته: آیا قاسم سلیمانی معامله شده بود؟

پیش‌بینی ۴ ماه گذشته: آیا قاسم سلیمانی معامله شده بود؟

 آیا تاریخ مصرف قاسم سلیمانی به پایان رسیده بود؟ پیش بینی جالب که حدود چهار ماه پیش درج شده است. در این پیش بینی از معامله «جان بولتون» با «قاسم سلیمانی» گفته شده است.

اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد این نشان می‌دهد که رژیم فاشیستی و تروریستی ایران برای حفظ منافع خود دست به هر ماجراجویی می زند حتی اگر لازم باشد به نیروهای مورد اعتماد خود خیانت می کند و آنها را معامله می کند.

پستی از سایت بالاترین در شبکه های اجتماعی دست بدست می‌شود که ۴ ماه پیش منتشر شده و حاکی از پیش بینی کشته شدن قاسم سلیمانی در عراق در آینده ای نزدیک است.

در این پست گفته شده که در مقابل کنار گذاشته شدن «جان بولتن» توسط آمریکا؛ قاسم سلیمانی نیز در عراق در آنچه که «کشته شدن رمانتیک» نامیده شده، حذف خواهد شد.

نوشته چهارماه گذشته: «علائمی دیده می‌شود که سردار قاسم سلیمانی به عنوان یک فرد تندرو با آمریکا معامله شده و به زودی در عراق به روشی کامل رومانتیک کشته می‌شود؛ در عوض بولتن در آمریکا کنار گذاشته شده است. به زودی این تیتر زده میشود:* قاسم سلیمانی در راه حرم به فیض شهادت رسید *»

آیا خامنه ای مهمترین مهره خود را برای نجات حکومت فاشیستی خود قربانی کرده است؟ خامنه‌ای مانند یک دستمال کاغذی یا یک مترسک به دور انداخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *