صفحه اصلی / ایران / واکنش بین المللی به افتضاح کرونایاب سپاه پاسداران ایران

واکنش بین المللی به افتضاح کرونایاب سپاه پاسداران ایران

اخیرا رونمایی از یک دستگاه مس‌یابی که به دلیل ناکارآمدی کنار گذاشته شده بود، به جای دستگاه «ویروس‌یاب» توسط دانشمندان بسیجی و سپاهی موجب ایجاد طنزهای انتقادی در سایر کشورها نیز شده است.

وزارتخارجه آمریکا با انتشار عکس ذیل نوشت:

«سردار سلامی می گوید که این دستگاه باشکوه سپاه می تواند هر چیز آلوده به ویروس را تا شعاع صدمتری شناسایی کند. عجیب است که این دستگاه همیشه درهنگام نزدیک شدن به پرسنل سپاه بوق میزند. آیا امکان این هست که شما دستگاه جن یاب بعداز این بسازید؟»

بیلد آلمان نیز می نویسد: «سپاه از یک اختراع تقلبی رونمایی کرد. ملاها «رادار کرونا» رو معرفی کردند. ده سال پیش با چنین «اختراعی» سه بریتانیایی زندان افتادند. گویا ملاها از گذشته (بمب‌یاب تقلبی) چیزی یاد نگرفته اند.»

لن خودورکوفسکی، مشاور ارشد روابط عمومی وزارت خارجه آمریکا با انتشار عکسی از پاسدار سلامی نوشته: «آیا کسی همراه با دکتر سلامی!! کرونامتر (کرونا سنج) وی را امروز بررسی کرده است؟!»

سحام نیوز نیز در پستی انتقادآمیز نوشته است: «صد روز از صبحی که هواپیمای ۳۰ متری را از موشک ۶ متری تشخیص ندادند گذشت، اما امروز با اخلاصی مثال زدنی ویروس ندیدنی را از فاصله‌ی صدمتری تشخیص میدهند، آنهم با آنتن رادیو دو موج!»

منبع: گوناز تی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *