صفحه اصلی / ایران / ایران: یک کشته و صدها زخمی در دیدار فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان

ایران: یک کشته و صدها زخمی در دیدار فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان

پیمان صابریان٬ رئیس اورژانس تهران در مصاحبه ای به صورت رسمی از تعداد پرشمار آسیب دیدگان و مصدومان این بازی پرده برداشت و گفت:« بازی سپاهان و پرسپولیس ۲۴۵ مصدوم داشت که ۴۴ نفر از آنها به مراکز درمانی انتقال یافته و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند. متاسفانه یک نفر نیز جان خود را از دست داد که جنازه این فرد ۳۰ ساله تحویل پزشکی قانونی و مراجع قضایی شد».

خبری تاسف آور که نشان داد در فوتبال باشگاهی ایران نه تنها هیچ کس از زیبایی های فوتبال لذتی نمی برد بلکه اسیر حساسیت های کاذب و دردآوری است که پایانی جز افسوس و ناراحتی برای خانواده ها ندارد. مسلما در این راه مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همین طور سران باشگاه های به اصطلاح حرفه ای فوتبال ایران بیشتر از همه در این مورد مقصر هستند، کسانی که می توانند به راحتی با نظم و ترتیب بیشتر از وقوع اتفاقاتی درست مثل آن چه در دقایق ابتدایی بازی امروز رخ داد، ممانعت به عمل بیاورند تا دیگر این گونه آمارهای عجیب در راه مصدومان و درگذشت یک طرفدار به گوش نرسد.

در ورزشگاه آزادی هنوز بازی شروع نشده بود درگیری ها آغاز و باران صندلی بود که مشاهده می شد! نه واقعا آن چه در ورزشگاه آزادی مشاهده کردیم نامش فوتبال و زیبایی هایش نبود و تنها صحنه هایی بود که حالا تاسف اش با شنیدن خبر درگذشت یکی از هموطنان ۳۰ ساله و مصدومیت ۲۴۵ نفر بیشتر از همیشه گریبانگیر فوتبال ایران است.

بر اساس آمارها اکثر بازهای خانگی پرسپولیس و استقلال در تهران حادثه برانگیز بوده است و تیم های مهمان در تهران مورد حمله و توهین قرار گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *