صفحه اصلی / آذربایجان / ویدئویی از مادر ”کمال فرجی” جوان آذربایجانی که در اعتراضات آبان ماه ایران کشته شده است

ویدئویی از مادر ”کمال فرجی” جوان آذربایجانی که در اعتراضات آبان ماه ایران کشته شده است

کمال فرجی، جوان ترک آذربایجانی در اعتراضات مربوط به گرانی آبان ماه اخیر ایران، در تهران کشته شده است. حال مادر او ویدئویی اعتراضی و بسیار غم انگیز منتشر کرده است.

با گذشت بیش از یک ماه از شلیک گلوله به قلب یک جوان آذربایجانی، گریه های مادر برای پسرش با ناله های «مظلوم بالام» ادامه دارند.

مادری آذربایجانی می گوید که پسرش، کمال فرجی ۳۵ روز گذشته در ۲۶ آبان ماه به دست نیروهای دولتی ایران و با شلیک مستقیم گلوله به قلبش، کشته شده است.

مادر کمال فرجی، شهروند آذربایجانی در ویدئویی که اخیرا در اینترنت منتشر شده می‌گوید «پسرم را با گلوله کشتند، دردم را به که بگویم؟ به چه دلیلی پسرم را کشتند؟»

کمال فرجی، ۴۱ ساله و متاهل پدر سه فرزند بود. به گفته مادر او؛ کمال هیچ پشتوانه بیمه و حقوقی ندارد و حتی دیگر توان پرداخت کرایه خانه را نیز ندارند.

کمال فرجی کارگر نجاری بود که در اسلامشهر تهران کار و زندگی می کرد.

بنابر گزارش های رسیده به گوناز تی وی، در گواهی فوت کمال فرجی علت مرگ «اصابت جسم پرتابه‌ای پرشتاب به قفسه سینه» ذکر شده است.

لازم به یادآوریست که بیشتر ساکنین شهر اسلامشهر (دومین شهر پرجمعیت در استان تهران) از ترکان آذربایجانی می‌باشند که به دلایل اقتصادی و عدم توسعه آذربایجان جنوبی به تهران مهاجرت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *