صفحه اصلی / آذربایجان / نماینده زاهدان: کاری نکنید مردم بریزند و همه ما را بیرون کنند

نماینده زاهدان: کاری نکنید مردم بریزند و همه ما را بیرون کنند

نماینده زاهدان با اشاره به بحران فقر و گرانی در ایران گفت: «کاری نکنید مردم بریزند و همه ما را بیرون کنند.»

حسینعلی شهریاری؛ نماینده زاهدان در مجلس ایران دیروز یکشنبه (۲۹ تیر) در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس گفت: «روزی خواهند ریخت ما را از مجلس و دولتمردان را از دولت بیرون خواهند کرد.»

به گزارش «فارس نیوز» شهریاری اگفت: «متأسفانه امروز شاهد فقر، گرانی و تورم لجام‌گسیخته و مشکلاتی در ارتباط با قشرها مستضعف و محرومین کشور هستیم. آقای رئیس‌جمهور یک شب گرسنه نخوابیده که متوجه شود معنای گرسنگی چیست. بی‌پول نبوده که بچه‌اش را به‌خاطر بی‌پولی نتواند به مدرسه بفرستد. فرزندانش بیکار نبوده‌اند که ببیند بیکاری چه بلایی بر سر خانواده‌ها می‌آورد. خانواده‌هایی هستند که ۴ نفر یا ۵ نفر بیکار تحصیل‌کرده دارند و هیچ شغلی برای آنها وجود ندارد.»

وی تأکید کرد: «دو سال قبل من در همین مجلس گفتم اگر دولت کاری نکند به‌خاطر فقر و گرسنگی و فشار محرومین مردم روزی خواهند ریخت ما را از مجلس و دولتمردان را از دولت بیرون خواهند کرد. خیلی زمان نمی‌برد؛ چرا چشم و گوشتان را بسته‌اید و توجه نمی‌کنید؟.»

شهریاری در ادامه به بحران کرونا و فساد فراگیر در کشور اشاره و گفت: «منابع ارزی و طلای کشور را دولتمردان به تاراج برده‌اند.»

طبق گزارش ها؛ شاخص فلاکت در ایران طی سه سال اخیر ۲۶ درصد رشد کرده است. همچنین با افزایش نرخ تورم در و رسیدن آن به نزدیک ۵۰ درصد، تبعات سنگین‌تری در انتظار وضعیت اقتصادی جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *