صفحه اصلی / آذربایجان / نماینده اورمیه: اگر شعار یاشاسین آذربایجان را نمی توانند تحمل کنند ما یاشاسین آذربایجان را خواهیم گفت

نماینده اورمیه: اگر شعار یاشاسین آذربایجان را نمی توانند تحمل کنند ما یاشاسین آذربایجان را خواهیم گفت

 نماینده مردم اورمیه در مجلس ایران گفت: «شبهاتی مطرح است که عده ای نمی خواهند مردم آذربایجان به شکل متحد شعارهای آذربایجانی را سردهند این موضوع بنده را آزار می دهد.»

هادی بهادری در واکنش به حواشی ایجاده شده توسط مسئولان در مسابقات والیبال جهانی در اورمیه گفت: «ممنوعیت ورود شال و پرچم تیراختور به سالن های ورزشی توهین به ملت آذربایجان است.»

بهادری در مصاحبه با وبسایت «مجلس و آذربایجان» با بیان اینکه  «اگر اراده ای پشت این قضایا باشد که فضای ورزشگاه از فضای حقیقی مردم فاصله بگیرد واقعا جای تاسف است» افزود: «طبیعی است در هر منطقه ای مردم آن منطقه علاقه خودشان را به شهر و وطنشان نشان دهند چه اشکالی دارد مثلا در ورزشگاه اردبیل یاشاسین اردبیل و یاشاسین آذربایجان و یاشاسین تراکتور بگویند.»

نماینده اورمیه افزود: «در مسئله مدیریت فروش بلیط در اورمیه احساس کردیم مشکلاتی وجود داشت. تعداد زیادی از مردم که بلیط هم داشتند به ورزشگاه راه داده نشدند، و همچنین نحوه فروش بلیط  زیرسوال بود و معلوم نبود. همه موفق به خرید بلیط نشده بودند و علاوه بر آن حتی بسیاری از کسانی که بلیط هم داشتند نتواسته بودند وارد ورزشگاه شوند.»

او گفت: «ما انتظار داریم نهاد های ذیربط پاسخگوی سو مدیریت در برگزاری این مسابقات در اورمیه و اردبیل باشند. بالاخره این بازیها در اورمیه به پایان رسید ولی هنوز عامل این بی نظمی ها هنوز هم مشخص نشده است. آیا شهرداری یا استانداری بود یا مدیر کل ورزش؟ هر نهادی تقصیر را به گردن دیگری انداخت. متاسفانه در اردبیل نیز وضعیت مشابهی وجود دارد. برای ما خیلی افت دارد که مسئولان نتوانند یک فروش بلیط را مدیریت کنند.»

بهادری گفت: «شبهاتی مطرح است که عده ای نمی خواهند مردم آذربایجان به شکل متحد شعارهای آذربایجانی را سردهند این موضوع بنده را آزار می دهد.»

نماینده اورمیه تاکید کرد: «اینها اگر شعار یاشاسین آذربایجان را نمی توانند تحمل کنند ما یاشاسین آذربایجان را در کل مملکت خواهیم گفت. ما نمایندگان آذربایجان در مجلس می گوییم یاشاسین آذربایجان. این اتفاقات باید واکاوی و ریشه یابی شود.»

بهادری گفت: «اورمیه پایتخت والیبال ایران و حتی جهان است، و تراکتور هم نماد همت و غیرت آذربایجان است. ما در تمام ورزشگاه ها یاشاسین تراکتور سر خواهیم داد. بنده با افتخار با شال تراکتور در خیابانهای اورمیه به تماشای این مسابقات پرداختم. برای ملت آذربایجان این توهین است که یکی بیاید و بگوید حق ندارید شال و پرچم تراکتور را حمل کنید یا با خود به ورزشگاه بیاورید. این کارها تاثیرات منفی به همراه دارد. و باعث می شود جوانان ما نسبت به دولت و حاکمیت و نظام بدبین شوند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *