صفحه اصلی / آذربایجان / سفر خبرنگاران ZDF برای مخابره هواداران تیم «تراختور آذربایجان‌جنوبی» به تبریز

سفر خبرنگاران ZDF برای مخابره هواداران تیم «تراختور آذربایجان‌جنوبی» به تبریز

یک تیم خبری از شبکه ZDF آلمان برای پوشش تصویری و زنده رقابت‌های بازی «تراختور آذربایجان و استقلال تهران و نشان دادن عظمت هواداران تراختور» به تبریز خواهند آمد.

صفحه رسمی هواداران تیم تراختور آذربایجان می نویسد: «تیم خبری ZDF آلمان اقدامات خود را برای حضور در بازی تراکتور – استقبال را انجام داده است و حضور هواداران تراختور آذربایجان را به جهانیان مخابره خواهند کرد.»

این خبر توسط یکی از کارکنان شبکه تلویزیونی ZDF آلمان منتشر شده است و طی هماهنگی های انجام شده، قرار است، این تیم خبری روز چهارشنبه اول آبان ماه، ساعت ۱۵ وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی شهر تبریز خواهند شد و بلافاصله در هتل آذربایجان (پارس) این شهر مستقر می شوند.

پس از استقبال و حضور بی مانند هواداران تراکتور در استادیوم و پوشش این حضور گسترده در سایتهای معتبر و بزرگ جهانی، حال چندین شبکه معتبر و بزرگ خبری بین المللی خواستار حضور در تبریز و مخابره عظمت هواداران تراختور به دنیا هستند.⠀

⠀زد.د.اف (به آلمانی: Zweites Deutsches Fernsehen) به معنی تلویزیون دوم آلمان یک کانال تلویزیونی عمومی کشور آلمان است که در شهر ماینتز اسقرار یافته‌است. این شبکه به عنوان یک آژانس مستقل غیرانتفاعی توسط یک قرارداد مشترک بین ایالت‌های آلمان تأسیس شده‌است. سرمایهٔ این شبکه توسط تبلیغات و مجوز تلویزیون (GEZ) تأمین می‌شود.

پیشتر، وبسایت رتبه بندی «ردییت-ترانسفر مارکت» پنجشنبه (۱۱ مهر) آخرین رده بندی پرتماشاگرترین تیم های جهان را منتشر کرده بود. طبق این گزارش، تراختور آذربایجان با میانگین ۶۶.۸۳۳ هوادار حاضر در استادیوم، در رتبه پنجم پرتماشاگرترین تیم فوتبال جهان قرار دارد.

تیم فوتبال تراختور آذربایجان در سال ۲۰۱۶ پرطرفدارترین تیم قاره آسیا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *