صفحه اصلی / آذربایجان / دستگیری هوادار قزوینی تیراختور در ورزشگاه سهند تبریز

دستگیری هوادار قزوینی تیراختور در ورزشگاه سهند تبریز

«مهدی حبیب‌الهی» هوادار قزوینی تیراختور در ورزشگاه سهند تبریز دستگیر شده است.

به گزارش گاماج به نقل از گوناز تی وی، «مهدی حبیب‌الهی» روز جمعه ۳۰ فروردین‌ماه ۹۸، دو ساعت قبل از آغاز مسابقه تیراختور- پیکانتوسط ماموران اطلاعات سپاه پاسداران در ورزشگاه سهند تبریز دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

خانواده این هوادار آذربایجانی تا لحظه تنظیم این خبر، هیچ اطلاعی از مکان نگهداری وی ندارند و نگران سلامت جسمانی او هستند.

«علی دوست نیا» هوادار سولدوزی تیراختور نیز پس از پایان این دیدار در حین خروج از ورزشگاه سهند دستگیر شده است.

هواداران تیراختور پس از پایان بازی تیراختور – پیکان، به «داوری ناعادلانه»، «مهندسی مسابقات» توسط فدراسیون فوتبال ایران به نفع تیم های تهرانی و اصفهانی و «تبعیضات سیستماتیک» اعمال شده بر علیه تیم تیراختور آذربایجان، اعتراض کردند که این اعتراض با سرکوب شدید ماموران یگان ویژه مواجه شدند و این موضوع به گسترش اعتراضات انجامید.

فعالان آذربایجانی اعلام می کنند که شمار دستگیرشدگان در این حادثه به دهها تن می رسد اما به دلیل ازدحام جمعیت و سرکوب شدید هواداران توسط نیروهای امنیتی، برآورد دقیقی از شمار دستگیرشدگان و محل نگهداری این افراد در دست نیست.

خبرگزاری تسنیم شمار هواداران مجروح شده تیراختور در حوادث جمعه را ۵۰ نفر اعلام کرده اما فعالان آذربایجانی شمار زخمی شدگان را بیش از یکصدنفر برآورد کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *