صفحه اصلی / آذربایجان / حمله قاچاقچیان کُرد به کامیون‌داران آذربایجانی در مرز بازرگان + فیلم

حمله قاچاقچیان کُرد به کامیون‌داران آذربایجانی در مرز بازرگان + فیلم

در تداوم افزایش اقدامات خرابکارانه قاچاقچیان و گروههای تروریستی کُردی در غرب آزربایجان، این بار قاچاقچیان کُرد، کامیون‌داران آذربایجانی را در مرز بازرگان مورد حمله قرار دادند.

یکی از کامیونداران تورک آزربایجانی که کامیونش در مقابل گمرگ بازرگان مورد حمله قاچاقچیان کُرد قرار گرفته با انتشار فیلمی در فضای مجازی گفت: «قاچاقچیان سعی کرده اند مواد مخدر و افغان ها را برای خروج از مرز در بار کامیون‌ها مخفی کنند و چون راننده ما مانع این کار شده، راننده را تا حد مرگ کتک زده اند، شیشه های کامیون را شکسته اند و خسارات زیادی به آن وارد کرده اند.»

این شهروند آذربایجانی می گوید: «علیرغم اینکه بارها با تمامی نهادهای مربوطه تماس گرفته، اما نه مرزبانی، نه پلیس و نه اداره اطلاعات به مشکلات آنها رسیدگی نمی کنند و همه آنها می گویند این کار در حوزه وظایف ما نمی باشد!»

در ماه‌های اخیر حملات قاچاقچیان، گروههای تروریستی کُردی و عناصر وابسته به اهالی بومی تورک منطقه در آذربایجان غربی افزایش یافته است. حکومت ایران و سپاه پاسداران روابط گسترده ای با قاچاقچیان کُرد و گروههای مافیایی – تروریستی کُردی دارند. ایران از این تبهکاران در ترورهای برون مرزی، همچنین بر علیه آزربایجان شمالی، جنوبی و ترکیه استفاده می کند.

همچنین ایران به کمک این گروههای تروریستی قصد دارد غرب آزربایجان را ناامن نموده و تورک ها را به مهاجرت از منطقه مجبور کند تا ارتباط زمینی تورک های آزربایجان جنوبی و ترکیه را قطع نماید. بر اثر این سیاست های تورک ستیزانه حکومت ایران غرب آزربایجان به جولانگاه گروههای افراطی و تروریستی کُردی و حامیان آنها بدل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *