صفحه اصلی / آذربایجان / تبریز: بازداشت پنج تن از زندانیان سیاسی سابق دهه شصت

تبریز: بازداشت پنج تن از زندانیان سیاسی سابق دهه شصت

رضاقلی شیرمحمدی، مجید ذبیحی، مجید موتاب پوررضایی و حسن تاروردیان زندانیان سیاسی سابق در دهه ۶۰ و یاسر شیرمحمدی فرزند رضاقلی شیرمحمدی روز شنبه ۱۹ بهمن ماه توسط ماموران وزارت اطلاعات در منزل خود در تبریز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. ماموران در زمان بازداشت منزل و محل کار این شهروندان را مورد بازرسی قرار داده و برخی از لوازم شخصی آنها را ضبط کرده و با خود بردند.

به گزارش گاماج به نقل از خبرگزاری هرانا، روز شنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۸، رضا قلی شیرمحمدی، مجید ذبیحی، مجید موتاب پوررضایی و حسن تاروردیان زندانیان سیاسی سابق در دهه شصت و یاسر شیرمحمدی فرزند رضاقلی شیرمحمدی توسط ماموران وزارت اطلاعات در منزل خود در تبریز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

ماموران در زمان بازداشت منزل و محل کار این شهروندان را مورد بازرسی قرار داده و برخی از لوازم شخصی آنها را ضبط کرده و با خود بردند.

چهار تن از این شهروندان زندانی سیاسی سابق محسوب می‌شوند. از میان افراد رضا قلی شیرمحمدی به مدت ۴ سال، مجید ذبیحی به مدت ۵ سال، مجید موتاب پوررضایی به مدت ۷ سال و حسن تاروردیان به مدت ۵ سال را در دهه شصت تحمل حبس کرده‌اند.

یاسر شیرمحمدی فرزند رضا قلی شیرمحمدی نیز همراه با پدر خود بازداشت شده است.

تا زمان تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت، اتهامات مطروحه و محل نگهداری آنها اطلاعی در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *