صفحه اصلی / آذربایجان / تبریز : انتقال ”محمد محمودی” فعال ملی آذربایجانی به زندان

تبریز : انتقال ”محمد محمودی” فعال ملی آذربایجانی به زندان

محمد محمودی؛ فعال ملی مدنی آذربایجان‌جنوبی، ساکن تبریز طی تماسی تلفنى با خانواده خود اعلام کرد که به زندان منتقل خواهد شد.

این فعال بیش از ۴۴ روز است که در بازداشت وزارت اطلاعات رژیم ایران در تبریز است و به همراه دیگر فعالین آذربایجانی زیر شکنجه های جسمی و روحی قرار دارد.

به گزارش گاماج به نقل از گوناز تی وی و طبق آخرین اخبار دریافتی از نزدیکان محمد محمودی فعال حرکت ملی آذربایجان در تبریز؛ وی دیروز (دوشنبه ۹ دیماه) طی تماسی با خانواده خوداعلام کرده که روز سه شنبه ۱۰ دی ماه از وزارت اطلاعات تبریز به زندان منتقل خواهد شد.

امامتاسفانه علیرغم مراجعه خانواده وی به زندان اعلام شده است وی همچنان در اداره اطلاعات تبریز نگه داری می شود.

محمد محمودی؛ ۲۶ آبان ۱۳۹۸ همزمان با آغاز اعتراضات به اوضاع وخیم اقتصادی، بصورت شبانه در تبریز از سوی اداره اطلاعات ربوده شد.

گفتنی است محمد محمودی از فعالین باسابقه حرکت ملی آذربایجان جنوبی و صاحب دو فرزند دختر می باشد و با توجه به اینکه ایشان تنها نان آور خانواده است، وضعیت خانواده اش نیز پس از بازداشتش بلاتکلیف است.

محمد محمودی پیش تر در مورخه ۴ خرداد ماه ۱۳۹۷ ٬ در روز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۳۸۵ مردم آذربایجان علیه کاریکاتور شنیع نژاد پرستانه در سولدوز بازداشت شده بود که فردای آن روز با قید وثیقه موقتا آزاد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *