صفحه اصلی / آذربایجان / اردبیل: مهرداد شیخی در تماس با خانواده‌اش: «در بازداشت هستم»

اردبیل: مهرداد شیخی در تماس با خانواده‌اش: «در بازداشت هستم»

مهرداد شیخی؛ فعال ملی مدنی تورک آذربایجان طی تماس کوتاهی که با خانواده خود داشته اطلاع داده که در بازداشت «اداره اطلاعات شهرستان اردبیل» می باشد.

به گزارش ارسالی به گاماج، مهرداد شیخی، ظهر امروز ۲۳ آبان ۱۳۹۸ طی تماس کوتاهی گفته است: «برای تحویل ماشین شخصی‌اش خانواده وی به دادسرای اردبیل واقع در شهرک زرناس مراجعه کنند.»

پس از سوال خانواده شیخی از علت و دلایل بازداشت این فعال ملی مدنی، تلفن این فعال قطع شده و پاسخی خانواده وی نتوانسته اند دریافت کنند.

«مهرداد شیخی»، این فعال ملی مدنی ترک ساکن اردبیل روز چهارشنبه ۱۸ دیماه ۹۸، ساعت ۹:۳۰ برای ارائه دفاعیات به شعبه ۲ دادگاه انقلاب اردبیل به ریاست «قاضی مهدوی» مراجعه کرد، اما پس از اتمام دادگاه به منزل بازنگشته است.

پیش‌تر، طی روزهای قبل و در پی بیخبری از این فعال، خانواده او به علت بی اطلاعی از وضعیت وی به مراجع امنیتی و قضایی مراجعه نموده بودند، که این مراجع بازداشت وی را تکذیب نموده بودند.

همچنین این فعال سابقه بازداشت نیز دارد، مهرداد شیخی در تاریخ ۲۹ آبان۱۳۹۸ در منزل شخصی پدرش در اردبیل توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد و پس از گذراندن ۱۱ روز با سپردن وثیقه سیصد میلیون ریالی موقتا آزاد گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *