صفحه اصلی / ایران / نماینده تبریز خواستار اعلام وضعیت جنگی در ایران شد

نماینده تبریز خواستار اعلام وضعیت جنگی در ایران شد

مسعود پزشکیان نماینده تبریز و نائب رئیس مجلس ایران طی سخنانی تصریح کرد باید وضعیت جنگی در ایران اعلام شود.

به گزارش گاماج به نقل از خانه ملت وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه در حال حاضر کشور در حالت جنگی است پس چرا عده ای واقعیت را به مردم نگفته و به آنها دروغ می گویند، گفت: اگر در کشور حالت جنگی اعلام و به خود ساختار جنگی بگیریم مشکلی از منظر مدیریتی نخواهیم داشت.

وی در خصوص تحمیل تحریم ها در نتیجه سیاست های های جنگ افروزانه و تروریستی حکومت ایران به مردم مدعی شد:چنانچه با مردم صادقانه سخن بگوییم حتما مردم برای دور زدن و مقابله با تحریم‌ها با مسئولان همکاری می‌کنند .

پزشکیان با بیان اینکه مردم در حال حاضر از تبعیض و بی عدالتی ناراحت هستند، ادامه داد: شماری نشسته‌اند و تصمیم می‌گیرند کسی را هم مشارکت نداده و به هیچ شخصی نیز پاسخ‌گو نیستند که البته این پاسخ‌ ندادن‌ها دلایل خاص خود را دارد، اما این سوال مطرح می شود جنگ را چه کسی اداره کرد؟ که در پاسخ باید گفت قطعا مردم جنگ را اداره کردند.

مسعود پزشکیان،هم چنین تاکید کرد:در شرایط کنونی باید ستاد جنگ اقتصادی در کشور ایجاد می‌شد، چرا که شرایط کنونی بدتر از جنگ ایران با عراق و وضعیت جنگ نظامی است.

مسعود پزشکیان ،تصریح کرد: از نظر من در شرایط کنونی باید ستاد جنگ اقتصادی در کشور ایجاد می شد و این موضوع را از یک سال پیش مطرح کرده ام، چراکه شرایط کنونی بدتر از جنگ ایران با عراق و وضعیت جنگ نظامی است.

مقامات جمهوری اسلامی ایران جهت فرار از مسئولیت همواره تقصیر بحران را در یک دشمن فرضی جستجو می کنند و می گویند منشاء تمامی مسائل و مشکلات در خارج از کشور بوده و از آنجا هدایت می شود. 

لازم به ذکر است علاوه بر ماجراجوییهای هسته ای حکومت ایران و تهدید کشورهای خارجی، ایران سالانه میلیونها دلار از منابع کشوررا صرف حمایت گروههای تروریستی عامل جنگ چون حزب الله و دیکتاتور خودخوانده ای چون اسد در منطقه مینماید.

ایران عملا در سوریه و لبنان،یمن پاکستان وعراق و…به طور نظامی حضور دارد و به جای رسیدگی به مشکلات و بحرانهای داخلی به مرکز جنگ افروزی و صدور تروریسم در منطقه تبدیل شده است.

آذربایجان جنوبی که توسط حکومت ایران اداره میشود تاوان بحرانهای سیاستهای این حکومت را میدهد. بحران بیکاری،معیشت کارگران،اعتیاد،خودکشی و…آذربایجان جنوبی را به باتلاق مشکلات تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *