صفحه اصلی / ایران / سفیر ایران بار دیگر سفیر اسرائیل در آذربایجان را به مرگ تهدید کرد

سفیر ایران بار دیگر سفیر اسرائیل در آذربایجان را به مرگ تهدید کرد

سفیر ایران در جمهوری آذربایجان (آزربایجان) مجددا سفیر اسرائیل در آزربایجان را به مرگ و ترور تهدید کرد.

سید عباس موسوی؛ سفیر جمهوری اسلامی در آزربایجان شمالی در توییتی مدعی «توهین به دین و پیامبران الهی» از سوی جورج دیک؛ سفیر اسرائیل در آزربایجان شد و او را به مرگ تدید کرد.

جورج دیک، سفیر اسرائیل در جمهوری آزربایجان نیز در توییتی نوشت سفیر ایران در آزربایجان گفته به‌دلیل عبور از «خطوط قرمز» من را دفن خواهند کرد.

جورج دیک، سفیر اسرائیل در آذربایجان که اولین سفیر عرب و مسیحی اسرائیل  است، با انتشار ویدیویی با اشاره به ترور اخیر عوامل ایران علیه سلمان رشدی، تاکید داشت عباس موسوی، سفیر ایران در این کشور او را به مرگ تهدید کرده است.

سفیر اسرائیل افزود: «پس از حمله به سلمان رشدی افکار زیادی ذهنم را مشغول کرد. ایران پیشتر گفته بود که رشدی از خطوط قرمز عبور کرده و او را به قتل تهدید کرده بود.»

سفیر اسرائیل در ویدیوی خود ادامه داد: «به عنوان شخصی که توسط یک مقام رسمی ایران تهدید شدم به شما می‌گویم که تهدیدات این نظام جنایتکار را جدی بگیرید. توصیه می‌کنم نترسید اما نسبت به تهدیدها بی‌توجه نباشید.»

او تاکید کرد که «آنها دائما فعالان سیاسی و مخالفان خود را به قتل تهدید می‌کنند. آنها جهان را به گسترش تروریسم تهدید می‌کنند. آنها اسرائیل، دموکراسی و آزادی‌های ما را تهدید می‌کنند. از سلمان رشدی بپرسید. بیاید حمله قرون وسطایی اخیر به رشدی را محکوم کنیم.»

سفیر اسرائیل در آزربایجان تصریح کرد که همه باید برابر تروریسم ایران در هر مکان و زمانی بایستند.

Iran threatened me with death as well. My thoughts on how to respond to Salman Rushdie’s stabbing. pic.twitter.com/SGcMBXgKr2— George Deek (@GeorgeDeek) August 16, 2022

گوناز تی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *