صفحه اصلی / آذربایجان / کشتی‌گیر آذربایجان جنوبی قهرمان جام دانکلوف بلغارستان شد

کشتی‌گیر آذربایجان جنوبی قهرمان جام دانکلوف بلغارستان شد

پرویز هادی کشتی گیر اهل تبریز به مدال طلای مسابقات جام دانکلوف بلغارستان دست یافت.

به گزارش مطبوعات منطقه ای ، در روز پایانی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان، پرویز هادی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در دیدار نهایی برابر الکساندر خوتسیانیویسکی دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

پرویز هادی در این مسابقات ابتدا میشل کوسو از کشور آمریکا را با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر مغلوب کرد. هادی در دور بعد نیز مقابل ژی وی دنگ دارنده مدال نقره جهان از کشور چین با نتیجه ۸ بر ۴ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

این کشتی گیر آذربایجانی د‌ر این مرحله نیکولاس گویازدوفسکی دیگر کشتی‌گیر آمریکایی و دارنده مدال برنز جهان را با نتیجه ۵ بر ۲ از پیش رو برداشت تا جواز حضور در جمع ۴ نفر برتر را کسب کند.

پرویز هادی در نیمه نهایی در یک کشتی جذاب و پر افت و خیز برابر دانیل لیگتی از کشور مجارستان با نتیجه ۱۳ بر ۸ به پیروزی رسیده و راهی فینال شد.

این در حالی بود که از حریف مجاری خود با نتیجه ۷ بر ۲ عقب افتاده بود.

به این ترتیب بعد از طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، مدال برنز مسابقات جهانی مجارستان، پرویز هادی در مسابقات جام دانکلوف بلغارستان هم به مدال طلا دست یافته و یک مدال خوش رنگ دیگر به کلکسیون مدال‌های خود افزود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *