صفحه اصلی / آذربایجان / هوشنگ جعفری خواستار لغو مجوز راهپیمایی ترک‌ستیزانه ارمنی‌های افراطی در تهران شد+ فیلم

هوشنگ جعفری خواستار لغو مجوز راهپیمایی ترک‌ستیزانه ارمنی‌های افراطی در تهران شد+ فیلم

با گسترش دامنه اعتراضات به «تجمع ترک‌ستیزانه ارامنه در تهران»، هوشنگ جعفری از شاعران ملی آذربایجان نیز خواستار لغو راهپیمایی ترک‌ستیزانه ارمنی‌های افراطی در تهران شد.

«هوشنگ جعفری» با انتشار ویدیویی از استانداران استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، همدان و البرز و مسئولان دیگر شهرهای ترک‌نشین خواست تا با رایزنی با وزیر کشور ایران، جلوی تجمع  «تجمع ترک‌ستیزانه ارامنه در تهران» را بگیرند.

این شاعر سرشناس ترک هشدار داد «اگر ارمنی ها در این تجمع بر علیه ترک ها یا قره باغ شعاری بدهند، این حرکت آنها صددرصد بی جواب نخواهد ماند و تُرک ها جوابشان را خواهند داد.»

او با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر ارمنستان به ایران در سالگرد قتل عام مسلمانان خوجالی و اعتراضات گسترده شهروندان آذربایجان جنوبی به این اقدام جهت دار، هشدار داد «برگزاری تجمع ارمنی ها در تهران می تواند به بحران دیگری منجر شود.»

هوشنگ جعفری خواستار لغو مجوز «تجمع ترک‌ستیزانه ارامنه در تهران» شد

در همین ارتباط «کمپین امضا برای لغو مجوز ارامنه» از روز چهارشنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۹۸، به همت فعالین ترک آذربایجانی راه اندازی شده و مورد استقبال شهروندان آذربایجانی قرار گرفته است. آدرس لینک (https://t.me/imzakampanyasi)

هم اکنون با گذشت تنها سه روز، نزدیک به شش هزار نفر به این کمپین پیوسته اند و شمار ثبت نام کنندگان بصورت لحظه ای در حال افزایش می باشد.

«نادر قاضی‌پور» نماینده اورمیه و دکتر «مرتضی پیری» عضو شورای شهر اورمیه هم با ثبت مشخصات خود در این کمپین، خواستار لغو مجوز این تجمع هدفدار و ترک‌ستیزانه ارامنه در تهران شده اند.

هر ساله در روز ٢۴ آوریل(۴ اردیبهشت‌ماه)، داشناک ها و ارمنی‌های افراطی به بهانه دروغ و ساختگی «نسل کشی ارامنه توسط ترک‌های عثمانی» در مقابل کلیسای سرکیس واقع در خیابان کریم خان تهران و روبروی سفارت ترکیه در تهران تجمع برپا کرده و شعار «مرگ بر ترک» و «مرگ بر ترکیه» سر می دهند.

ارمنی های افراطی با مجوز رسمی دولت ایران، با بستن خیابانهای منتهی به سفارت ترکیه و خیابان کریم خان چندین روز به این شوی ضدترکی و ضداسلامی خود در پایتخت ایران ادامه می هند و با توزیع هزاران برگه اعلامیه، بر علیه تُرک‌ها نفرت پراکنی می کنند.

این در حالی است که دولت ایران هر گونه تجمع مسالمت آمیز در کشور را بشدت سرکوب می کند و حتی به ترک های آذربایجان اجازه برگزاری قتل عام مسلمانان قره باغ توسط ارمنی های اشالغگر را نمی دهد.

منبع: گوناز تی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *