صفحه اصلی / جهان / ارامنه ”ماکسیم شوچنک” سیاستمدار و مجری معروف روسی را تهدید به مرگ کردند

ارامنه ”ماکسیم شوچنک” سیاستمدار و مجری معروف روسی را تهدید به مرگ کردند

ارمنی ها «ماکسیم شوچنکو» سیاستمدار، روزنامه نگار و مجری معروف روس را تهدید به مرگ کردند.

ماکسیم شوچنکو با انتشار ویدئویی در این باره گفت: «من و خانواده ام مورد تهدید و توهین وحشتناک قرار می گیریم. علاوه بر این، از طرف ارامنه نیز تحت فشار هستم.»

ماکسیم شوچنکو در روزهای گذشته با انتشار ویدئوهایی در صفحه یوتیوب خود از دروغپردازی های ارمنستان درباره مزدورانی که گفته می شود در طرف آذربایجان(آزربایجان) ‌می‌جنگند، انتقاد کرده بود.

شوچنکو گفت: «اکثریت قریب به اتفاق جوانان آزربایجانی می خواهند بجنگند. مادران، این کودکان را به جنگ آزادسازی می فرستند. میهن پرستی در آزربایجان افزایش بی سابقه ای دارد. آیا کسی حداقل یک دلیل برای من می‌تواند نشان دهد که چرا ارتش آزربایجان در حالی که مجهز به مدرن ترین سلاح ها است، به این مزدوران نیاز دارد؟»

این سیاستمدار روس اعضای دیاسپورای ارمنی خارج از ارمنستان را به جنگ در قره باغ متهم کرد و گفت: «این افراد در حال حاضر گوشت و خون جوانان ارمنی را که در معرض مرگ در کوههای قره باغ هستند، می فروشند.»

شِوچنکو گفت: «حفظ روابط خوب با جهان اسلام، ترکیه و قفقاز به نفع روسیه است. این همان کاری است که روسیه انجام می دهد. فرصتی برای پایان دادن به حاکمیت نخبگان فراملی روسیوفوبی است. من همچنین از احیای تمامیت ارضی آزربایجان حمایت می کنم. امروز، سرباز آزربایجانی برای مردم ارمنستان، برای منافع مردم روسیه، برای آزادی ارامنه از دست نیروهایی که این فاجعه را برای آنها به وجود آورد، می جنگد، تا آنها گروگان عمده فروشان و خرده فروشان غربی نشوند. ما البته طرفدار صلح هستیم، اما گاهی صلح تنها از طریق سلاح حاصل می شود.»

منبع: گوناز تی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *