صفحه اصلی / ایران / رئیس سابق صدا و سیمای ایران: حداد عادل یک پرستو نما سراغم فرستاد

رئیس سابق صدا و سیمای ایران: حداد عادل یک پرستو نما سراغم فرستاد

محمد سرافراز در توئیتی خطاب به غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان فارسی از «پرستو نمایی» با نام اختصاری «م – الف» نام برده که به سراغش آمده بود.

سرافراز در صفحه توئیتر خود خطاب به غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان فارسی و یکی از نزدیکان رهبر حکومت ایران نوشته است «از آنجاکه یک منصوب شما خواست مثلا عملیات روانی برایم راه بیندازد، بدانید یک «پرستونما» بنام م-ا سراغ من آمده بود ولی سر آن‌ها به سنگ خورد.»

او در توئیتی دیگر نیز نوشته است که «و بدانید این ماجرا در حال رسیدگی است و تا کی قرار است با نمد تخریب دیگران کلاهی برای خود ساخت؟»

سرافراز در حالی حداد عادل را در این توئیت‌ها خطاب قرار داده که امیر ابراهیم رسولی، رئیس دفتر غلامعلی حدادعادل، در هشتم خردادماه یعنی پس از وقوع قتل میترا استاد، با انتشار عکس سرافراز و شهرزاد میرقلی خانی در صفحه توییتر خود نوشت: «آینه عبرت…! آقای سرافراز باید بیش از پیش خدا را شکر کند، ایضاً میرقلی خان.» رسولی برای این توییت هشتگ نجفی و استاد را انتخاب کرده بود.

​رئیس پیشین صدا و سیما ی ایران روز دوشنبه ۱۳ خرداد در یک توئیت دیگر نوشته است که منظورش از «م – الف» میترا استاد نبوده است.

پس از وقوع این جنایت جناح اصلاح طلب خبرهایی درباره این که میترا استاد فرستاده نهادهای امنیتی بوده، منتشر کردند اما وزارت اطلاعات اعلام کرد که میترا استاد هیچ‌گونه ارتباط و همکاری با وزارت اطلاعات نداشته است.

پرستوهای وزارت اطلاعات به زنانی گفته میشود که از سوی سازمانهای اطلاعاتی بر سرراه فعالین سیاسی قرار می گیرند.

ادعای پرستو بودن میترا استاد بیشتر توسط اصلاح طلبان مطرح شده است.کارشناسان سیاسی معتقدند این تلاش ها برای تبرئه نجفی صورت می گیرد.

محمد علی نجفی شهردار سابق تهران۱۰ ساعت پس از قتل همسر دومش در برج معروف سعادت آباد به اداره آگاهی تهران رفت و به این جنایت اعتراف کرد. محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران، در این باره گفت: محمد علی نجفی، شهردار اسبق تهران، در تحقیقات اولیه گفته است که به دلیل اختلافات خانوادگی همسرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.

طبق اظهارات متهم، او چندین تیر شلیک کرده است که دو تیر به همسرش برخورد کرده و یک تیر نیز به کاشی حمام برخورد کرده و پس از کمانه کردن به پای خودش اصابت کرده و او را زخمی کرده است.

نجفی شهردار سابق اصلاح طلب تهران دو همسره است، او بدون طلاق از همسر اولش ازدواج دوم خود را به دنبال افشا روابطش با میترا استاد انجام داد. همسر اول وی خانم سرور تابشیان نام دارد.

همسر دوم وی میترا استاد متولد کرمانشاه و ۳۲سال از نجفی کوچکتر بود.وی کاندیدای شورای شهر اسلامشهر بود و بعد از افشا روابطش با نجفی متاهل با وی ازدواج کرد.

میترا استاد اعلام کرده بود که آنها عاشق هم شده اند.

نجفی متولد ۱۳۳۰ تهران است وی مدتی وزیر آموزش و پرورش بوده است. همسر دوم نجفی متولد ۱۳۶۲ بسیار جوان تر از وی بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *