صفحه اصلی / ایران / دستور به امامان جمعه ایران برای نفرت پراکنی بر علیه دولت آذربایجان

دستور به امامان جمعه ایران برای نفرت پراکنی بر علیه دولت آذربایجان

حکومت ایران با هدف حمایت از تروریست های وابسته به خودش در آزربایجان شمالی، به امامان جمعه دستور داده بر علیه آزربایجان نفرت پراکنی کنند.

در همین ارتباط دیروز به تحریک امام جمعه خرم آباد، نمازگزاران پس از نماز جمعه در حمایت از «طالع باقراف»، تروریست وابسته به حکومت ایران راهپیمایی کردند و بر علیه آزربایجان شعار سر دادند.

در روزهای گذشته نیز در برخی از دیگر از شهرهای ایران، عناصر وابسته به حکومت ایران تجمعات مشابهی در تبریز و تهران برگزار کرده بودند.

اقدامات مخرب ایران بر علیه آزربایجان تحت لوای «دفاع از شیعیان آزربایجان» در حالی صورت می گیرد که حکومت ایران طی ۳۰ سال اشغال خاک شیعیان آزربایجان توسط ارمنستان که منجر به آواره شدن یک میلیون شیعه و قتل عام ۳۰ هزار شیعه بدست ارمنی ها شد، نه تنها سکوت کرد بلکه از حامیان اصلی اشغال خاک آزربایجان توسط ارمنستان بود.

در طول جنگ آزادسازی قاراباغ نیز ایران با حمایت های تسلیحاتی لجستیکی از ارمنستان تمام تلاش خود را به کار بست تا مانع آزادسازی سرزمین های اشغالی آزربایجان شود و صدها تن از شهروندان آزربایجان جنوبی معترض به حمایت های تسلحیاتی ایران از ارمنستان را بازداشت و زندانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *