صفحه اصلی / ایران / خودکشی شش دانش‌آموز در شهر رامهرمز در طول یکماه

خودکشی شش دانش‌آموز در شهر رامهرمز در طول یکماه

با خودکشی یک دانش‌آموز دختر ۱۵ ساله در شهرستان رامهرمز، تعداد دانش‌آموزانی که در یک ماه گذشته در این شهر خودکشی کرده‌اند، به شش نفر رسید.

به گزارش وب‌سایت محلی «عصر جنوب»، این دانش‌آموز دختر شامگاه جمعه ۲۲ آبان خود را حلق‌آویز کرده است و در یک ماه گذشته « پنج خودکشی مشابه در میان دانش‌آموزان این شهرستان رخ داده است».

آرش قنبری، فرماندار رامهرمز با تایید خبر خودکشی دختر ۱۵ ساله گفته است که «یک تیم کارشناسی» برای بررسی این حادثه تعیین شده است.

در گزارش‌ها رسانه‌ها به علت خودکشی این دانش‌آموز اشاره نشده ولی وب‌سایت عصرجنوب همچنین به نقل از رحیم رستمی، رئيس آموزش و پرورش رامهرمز علت خودکشی یکی دیگر از دختران دانش‌آموز را «مخالفت خانواده با تهیه تلفن همراه و عدم امکان ادامه تحصیل این نوجوان» اعلام کرده است.

در سالجاری تحصیلی، به دلیل بحران کرونا کلاس‌های درسی از طریق آموزش راه دور ادامه یافت و دانش‌آموزان برای حضور در کلاس نیازمند تبلت یا تلفن همراه هوشمند هستند.

به گفته رئيس آموزش و پرورش رامهرمز، این شهرستان ۲۷ هزار دانش‌آموز داشته است ولی ۴ هزار نفر از آنها از وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه برای ادامه تحصیل محروم بوده‌اند.

پیش از این هم گزارشی درباره خودکشی یک دانش‌آموز ۱۱ ساله در شهرستان دیر در استان بوشهر به دلیل نداشتن تلفن همراه و عدم توان مالی خانواده برای خرید آن منتشر شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *