صفحه اصلی / آذربایجان / کتک‌خوردن استاندار سپاهی آذربایجان شرقی از سوی یک سپاهی دیگر در مراسم معارفه + فیلم

کتک‌خوردن استاندار سپاهی آذربایجان شرقی از سوی یک سپاهی دیگر در مراسم معارفه + فیلم

عابدین خرم استاندار سپاهی آذربایجان شرقی در حین سخنرانی در مراسم معارفه‌اش، مورد حمله یک فرمانده دیگر سپاه قرار گرفت و مراسم به تشنج کشیده شد.

صبح امروز شنبه، طی مراسمی با حضور «وحیدی» وزیر کشور ایران و مسئولان استانی در تبریز، استاندار جدید آذربایجان شرقی معرفی شد.

در این جلسه سردار سپاهی «عابدین خرم» که از سوی تهران به استانداری آزربایجان شرقی انتخاب شده، در حین سخنرانی بود که یکی از شرکت کنندگان در مراسم به روی سن رفت و سیلی محکمی به صورت وی زد.

پس از این اقدام مسئولان انتظامی، فرد مهاجم را همراه با ضرب و شتم از سالن بیرون کردند و گروههای مختلفی از شرکت کنندگان در مخالفت و موافقت با استاندار جدید شعار دادند و جلسه به تشنج کشیده شد.

فرد ضارب نیز از سرهنگ های سپاه عاشورا است و فرزند شهید جنگ ایران وعراق و همرزم استاندار جدید بود که در کارگزینی کار می کرده است.

لازم به ذکر است، حکومت تورک ستیز ایران در اقدامی جهت دار، «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا را به استانداری آذربایجان شرقی، «محمدصادق معتمدیان» کردزبان و اهل کرمانشاه را به عنوان استاندار آذربایجان غربی و «سیدحامد عاملی» برادرزاده امام جمعه مانقورد اردبیل را به استانداری اردبیل منصوب کرده است.

این انتصابات خشم ملت آذربایجان جنوبی را برانگیخته است. مردم آذربایجان معتقدند این انتصابات موجب امنیتی تر شدن آذربایجان و تغییر ترکیب جمعیتی غرب آذربایجان به نفع کُردها خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *