صفحه اصلی / آذربایجان / پرستار تبریزی به دلیل افشاگری درباره «فساد مسئولان» تحت فشار قرار گرفته است + فیلم

پرستار تبریزی به دلیل افشاگری درباره «فساد مسئولان» تحت فشار قرار گرفته است + فیلم

خانم «غفوره غفاری لاله» پرستار تبریزی به دلیل افشا فسادها و تخلفات مسئولان اداره کل بهداشت استان آذربایجان (آزربایجان) ‌شرقی، از طرف این مسئولان فاسد تحت فشار و آزار قرار گرفته است.

این پرستار آزربایجانی کارشناس ارشد مامایی است و ۲۰ سال سابقه کار دارد. او با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود گفت: «زمانیکه در بیمارستان شهرستان اسکو مشعول به کار بودم، یک سری مشکلات، تخلفات و مفاسدی را دیدم و آنها را در قالب دو نامه به مسئولان بالاتر در دانشگاه علوم پزشکی تبریز منعکس کردم.»

خانم غفاری لاله می گوید مسئولان مربوطه به جای رسیدگی به مشکلات، شروع به آزار و اذیت وی کردند.

این پرستار وظیفه شناس می گوید: «شدت آزارها به حدی بود که وی از مسئولان مربوطه به دادگاه شکایت کرد و دادگاه یکی از مسئولان را محکوم نمود و برای وی حکم صادر کرد. به دنبال این حکم، همدستان این مسئول متخلف به پرونده سازی بر علیه من روی آوردند و بر علیه من شکایت کردند اما دادگاه برای من “قرار منع تعقیب” صادر کرد.»

خانم غفاری لاله می گوید: «با این جود، مسئولان متخلف شبکه بهداشت همچنان به آزار من ادامه می دهند و “دکتر محمد حسین صومی” رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مصرانه دنبال محکوم کردن من می باشد.»

او در پایان از شهروندان خواست فیلم وی را در شبکه های اجتماعی منتشر کنند تا صدایش به گوش «ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه ایران برسد.

ابرهیم رئیسی از جلادان قسی القلب حکومت ایران و از عاملان اصلی کشتار مخالفان جمهوری اسلامی در تابستان سال ۱۳۶۷ می باشد که در اسفندماه ۱۳۹۷ از سوی خامنه ای به ریاست قوه قضاییه ایران منصوب شد.

کاربران شبکه های اجتماعی پناه بردن این پرستار آزربایجانی به جلادی همچون «رئیسی» را اوج درماندگی مردم در ایران قلمداد کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *