صفحه اصلی / آذربایجان / نماینده مردم اورمیه :دولت ارمنستان یک دولت غاصب، اشغال‌گر و متجاوز و لازم باشد با سلاح به دفاع از مردم قره‌باغ آذربایجان خواهیم رفت

نماینده مردم اورمیه :دولت ارمنستان یک دولت غاصب، اشغال‌گر و متجاوز و لازم باشد با سلاح به دفاع از مردم قره‌باغ آذربایجان خواهیم رفت

روح‌الله حضرتپور٬ نماینده مردم اورمیه در مجلس با انتقاد از رفتار اخیر نخست وزیر ارمنستان در جریان مراسم ارامنه ایران و نمایش پارچه نوشته با مضمون تعلق قره‌باغ به ارمنستان، اظهار داشت: بر اساس گفته، قره‌باغ متعلق به اسلام است و وظیفه تمام مسلمانان دفاع از این خاک است.

حضرتپور افزود: هر زمان لازم باشد با سلاح به دفاع از مردم مظلوم قره‌باغ خواهیم رفت.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، عنوان کرد: این مسئله را به صراحت عرض می‌کنم که دولت ارمنستان یک دولت غاصب، اشغال‌گر و متجاوز است.

وی، گفت: ما به‌عنوان یک ترک، مسلمان و شیعه، هیچ‌وقت اجازه نخواهیم داد که نسبت به مردم مظلوم قره‌باغ ظلمی انجام شود.

نماینده اورمیه، تاکید کرد: قره‌باغ خاک اسلام است و هر وقت لازم باشد، ما سلاح در دست گرفته و از این مسلمانان مظلوم دفاع خواهیم کرد.

حضرتپور بیان داشت: دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است تا از حقوق و منافع مسلمانان قره‌باغ همچون حقوق مردم فلسطین، لبنان و سوریه دفاع کند و حتی در صورت لزوم توجه بیشتری نیز نسبت به این مسئله داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *