صفحه اصلی / آذربایجان / فراخوان «حمایت از ارتش ترکیه» در شهرهای مختلف آذربایجان جنوبی

فراخوان «حمایت از ارتش ترکیه» در شهرهای مختلف آذربایجان جنوبی

جمعی از فعالین آذربایجان جنوبی از همه فعالین حرکت ملی، جوانان و خانواده های با غیرت آذربایجان جنوبی خواستار شده اند که در اعتراض به توطئه حکومت ایران و حمایت از عملیات ضد تروریستی ارتش ترکیه علیه گروه های تروریستی، حمایت خود را از ارتش ترکیه نشان دهند.

به گزارش گوناز تی وی از شبکه های اجتماعی آذربایجان جنوبی، حمایت از عملیات چشمه صلح ارتش ترکیه توسط مردم آذربایجان جنوبی در هر مکان حقیقی و یا مجازی در حال افزایش است.

بنابر اعلام این فراخوان، مردم ترک آذربایجان جنوبی با هم‌صدایی با مردم ترکیه می توانند با نصب پرچم کشور ترکیه، پارچه نوشته، نصب پلاکارد، پخش اعلامیه و یا هر روشی دیگر حمایت خود از عملیات ضد تروریستی ارتش ترکیه اعلام دارند.

همچنین کاربران فضای مجازی می توانند، تصاویر و وئدیو های این حرکات و حمایت های خود را برای همه رسانه های تلویزیونی و یا مجازی حرکت ملی آذربایجان جنوبی برای پخش در فضای مجازی ارسال کنند.

همزمان با آغاز عملیات چشمه صلح توسط ارتش ترکیه، مردم ترکیه نیز در تمامی شهرها مقابل ساختمانهای ادارای، آپارتمان های شخصی و مراکز و دفاتر خرید و فروش و کار پرچم ترکیه را برافراشته اند.

به گزارش کانال های تلگرامی از آذربایجان جنوبی، جوانان و فعالین حرکت ملی آذربایجان جنوبی نیز اعلام داشته اند «برای حمایت از ارتش ترکیه، پرچم ترکیه را در منازل، محل کار، اماکن عمومی نصب خواهند کرد.»

بسیاری از کاربران فضای مجازی در شبکه های اجتماعی نیز عکس تمامی کانالها، گروهها، صفحات و پروفایلهای خود را به پرچم ترکیه تغییر داده اند.

این حمایت ها و فراخوان ها بعد از آن اعلام شد که تعدادی از اکراد هوادار گروه های تروریستی پ.ک.ک و ی.پ.گ در ایران با چراغ سبز حکومت ایران، پرچم های مقدس دو کشور آذربایجان و ترکیه را آتش زده و شعار مرگ بر ترکیه سر دادند.

در پی بازی های سیاسی و منطقه ای حکومت ایران و گروه تروریستی خامنه‌ای تحت نام سپاه پاسداران در حمایت از گروه های تروریستی کُرد، اقدامات تخریبی علیه عملیات ضد تروریستی ارتش ترکیه، توسط رسانه های داخلی و خارجی ایرانی ادامه دارد.

پریشانی و همصدایی رسانه های فارسی زبان داخلی و خارجی با اکراد تروریست بخوبی نشان می دهند که ارتش ترکیه تمام بازیهای مختلف گروههای تروریستی سپاه و گروههای تروریستی کردها را در سوریه به هم زده است.

عملیات «چشمه صلح» ارتش ترکیه نه علیه غیرنظامیان بلکه علیه تروریست هاست، و از ساعت ۱۶:۰۰ نهم اکتبر با هدف جلوگیری از ایجاد کریدور تروریستی و بازگرداندن صلح و ثبات به منطقه آغاز شده است و برای چهارمین روز متوالی در جریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *