صفحه اصلی / آذربایجان / سنقر:اهالی روستا خانه روحانی متجاوز به کودک را به آتش کشیدند

سنقر:اهالی روستا خانه روحانی متجاوز به کودک را به آتش کشیدند

آزار جنسی یک دختر خردسال توسط یک روحانی در روستای هزارخانی علیا(مین خان)؛ شهرستان ترک نشین سنقر در استان کرمانشاه، باعث بروز ناآرامی و اعتراضات مردمی در این روستا شده است.

به گزارش گاماج به نقل از هرانا، متهم به آزار جنسی دختر ۱۱ ساله؛ یک روحانی بوده است که در «خانه عالم» این روستا اقامت داشته است.

حکومت ایران با ترویج خرافات دینی و اسلامی، خانه هایی در روستاها تاسیس می کند که به ادعای آنان مردم از «بركات حضور روحانی در سطح روستاها» بهره مند شوند!

«اداره تبلیغات اسلامی» حکومت ایران مدعی است که حضور روحانی در روستاها علاوه بر بركات معنوی، بركات مادی را هم در پی دارد و خانه‌های علما (خانه عالم) خانه اميد مردم برای حل مشكلات مادی و معنوی است!

و حال اینکه؛ خانه عالم به «خانه تجاوز به کودکان» تبدیل شده است و در پی آن تعدادی از مردم این روستا پس از متواری شدن روحانی متجاوز، «خانه عالم روستا» را که محل اقامت این فرد بود به آتش کشیدند.

«خانه عالم» این روستا در سال ۹۱ توسط رئيس اداره تبليغات اسلامی سنقر و با حضور نماينده این استان در مجلس حکومتی، فرماندار و مسئولان ادارات افتتحاح شده بود.

خانواده این کودک پس از اطلاع از موضوع تجاوز به کودک خود، به فرمانداری سنقر مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کرده اند. با این حال «از نتیجه اقدامات صورت گرفته کماکان اطلاع دقیقی در دست نیست.»

لازم به ذکر است مسائلی از این دست پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده است. از جمله در آبان ماه سال ۹۶ خبری مبنی بر «تجاوز سرایدار مدرسه راه شهدا در اورمیه به یکی از دانش آموزان» منتشر شد.

در پی این خبر نیز، مردم با آتش زدن برخی اموال مدرسه اعتراض خود را نشان دادند که نهایتا بسیاری از شهروندان نیز توسط نیروهای انتظامی بازداشت شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *