صفحه اصلی / آذربایجان / استاندار بیگانه یک کارمند دیگر ترک را از استانداری آذربایجان‌غربی تصفیه کرد

استاندار بیگانه یک کارمند دیگر ترک را از استانداری آذربایجان‌غربی تصفیه کرد

 استاندار بیگانه و کُردزبان آذربایجان‌غربی در ادامه تصفیه نیروهای بومی و ترک این استان، یک نیروی دیگر ترک را از استانداری تصفیه و یک فرد کردزبان را به جای وی منصوب کرد.

«محمدمهدی شهریاری» در ادامه سیاست‌های ترک‌ستیزانه و جهت‌دار خود، «سیفعلی نوری» مسئول اداره کل بازرسی استانداری آذربایجان‌غربی را از سمت خود برکنار و به‌جای وی «محمدصادق امیر عشایری» از اهالی پیرانشهر(خانا) و از هواداران گروههای تروریستی کُردی را به جای وی منصوب کرد.

استاندار بیگانه همچنین این فرد کردزبان را به عنوان معاونت استانداری آذربایجان‌غربی برگزید.

لازم به ذکر است با چراغ سبز تهران، شهریاری پس از بستن رسانه های منتقد آذربایجان‌غربی و تهدید خبرنگاران دلسوز این استان، با تصفیه مدیران ترک از سمت‌های کلیدی استانداری، زمینه را برای تغییر نرم ترکیب جمعیتی و مدیریتی غرب آذربایجان به نفع گروه‌های تروریستی کُردی و پان ایرانیست‌ها فراهم می‌کند.

«محمد مهدی شهریاری» کردزبان و اهل شهر بجنورد در خراسان شمالی می باشد. این فرد بیگانه و خائن به ملت آذربایجان، توسط اصلاح طلبان به غرب آذربایجان تحمیل شده است.

پیشتر در شهریورماه ۹۶ نیز با فشار گروههای مافیای کُردی و پان ایرانیست‌ها، دکتر «هوشنگ عطاپور»، مدیرکل فرهنگی-اجتماعی استانداری آذربایجان غربی و «مسعود حاج علیلو» فرماندار شهرستان سلماس دو مدیر نزدیک به هویت گرایان ترک از کار برکنار شدند.

منبع: گوناز تی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *