صفحه اصلی / جهان ترک / دوازدهمین نشست شورای ریش‌سفیدان سازمان کشورهای ترک در استانبول آغاز شد

دوازدهمین نشست شورای ریش‌سفیدان سازمان کشورهای ترک در استانبول آغاز شد

دوازدهمین نشست شورای ریش‌سفیدان سازمان کشورهای ترک به رهبری بن‌علی یلدریم، معاون رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه و رئیس هیئت ریش‌سفیدان سازمان کشورهای ترک در استانبول آغاز شد.

یلدریم طی سخنانی در آغاز این نشست اظهار داشت: سازمان کشورهای ترک روز به روز در حال رشد و توسعه است و مسئولیت‌مان روز به روز افزایش می‌یابد. این سازمان در حال تبدیل شدن به یکی از سازمان‌های مهم‌ در منطقه و جهان است.

وی با اشاره به نشست سران کشورها در هشتمین اجلاس سران سازمان کشورهای ترک که در استانبول برگزار شد، گفت: تصمیمات تاریخی مهمی اتخاذ شد که یکی از آنها درباره شورای ریش‌سفیدان بود.

یلدریم با بیان اینکه آیین‌نامه شورای ریش‌سفیدان اصلاح و ساختار آن با این تصمیم تقویت شد، اذعان داشت: از بغداد آمریف، دبیرکل شورای همکاری کشورهای ترک و همکارانش به دلیل تلاش‌های جدی در این زمینه تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: سازمان کشورهای ترک روز به روز قدرتمندتر می‌شود، ما به عنوان شورای ریش‌سفیدان با تصمیماتی که اتخاذ می‌کنیم سهم قابل توجهی در رشد سازمان خواهیم داشت.

یلدریم با بیان اینکه شورای ریش‌سفیدان متشکل از افراد با تجربه است و باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کند، گفت: معتقدیم که تجربه شورای ریش‌سفیدان به پروژه‌های انجام شده توسط این سازمان کمک خواهد کرد.

آناتولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *