صفحه اصلی / آذربایجان / عرض اندام هواداران ”گروه های تروریستی کُردی” در آستانه عید نوروز با حمایت رژیم تهران

عرض اندام هواداران ”گروه های تروریستی کُردی” در آستانه عید نوروز با حمایت رژیم تهران

عناصر و هواداران گروه تروریستی کردی تحت عنوان گروه رقص اورمیه گووند در طی روزهای گذشته فعالیت و تحرکات جدیدی در آستانه عید نوروز را در شهرها آغاز کردند.

گروه ارومیه گووند در اماکن عمومی و تفریحی مراکز شهرهای مختلف ایران در قالب نمایش رقص و فرهنگ کوردی خواست های گروهک های تروریستی منتسب به ملت کورد را مطرح می نمایند.

یکی از اجرا کنندگان رقص کوردی طی سخنرانی در مرکز شهر همدان ادعا می کند بیش از ۵۰ درصد مردم اورمیه کرد میباشد همچنین ویدیوی منتشر شده دیگر در تهران حاکی از آن است که با آهنگ اورمیه کردستانه اقدام به رقص کردی میکنند.

بسیاری از خبرگزاری های مهم تهران از جمله ایرنا، مهر، ایسنا …  اقدام به پوشش این گروه زیاده خواهانه کرده اند.

لازم به ذکر است این گروه وابسته به باند آرمان سیمتقو نوه ی جنایتکار و قاتل هزاران تورک آذربایجانی اوخر ماه گذشته سفری به اقلیم شمال عراق داشته اند.

اقدامات گروههای تروریستی منتسب به ملت کورد و حمایتهای حکومتی از آنها افکار جامعه آزربایجانی را به این سمت سوق داده است که حاکمیت تهران در دشمنی تشکل های کوردی و اقدامات دست درازانه آنها به خاک آذربایجان نقش مستقیم دارد.

بی شک همانند قرنهای گذشته فرزندان ملت تورک چگونگی برخورد با خاطیان و کسانی که چشم در یک وجب خاک آذربایجان را نیک می داند.

منبع: گوناز تی وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *